Pokročilá analytika

Získejte maximální přehled o chování vašich návštěvníků na webu

Nabízím řešení analytiky dat z Vašeho webu, které vám umožní detailně sledovat interakce návštěvníků a získat cenné informace pro optimalizaci vašich marketingových a obchodních strategií. Moje služby se zaměřují na implementaci detailní analytiky webu před získáním leadu, které vám umožní analyzovat data ve velkém měřítku.

Integrace Google Analytics 4 
pomocí datové vrstvy

Pomocí datové vrstvy získáte data z webu o tom, kolik návštěvníků webu nedokončí vyplnění formuláře, v jaké části formuláře nebo prvku se rozhodnou opustit web nebo podrobnosti co uživatelé poptávají a kolik jich udělalo konverzi.

Automatické odesílání dat
do CRM systému 

Posílejte všechny data i do CRM systému, aby Vaši obchodníci měli dostupné všechny informace o poptávce. Ať už využíváte řešení třetí strany jako Pipedrive, nebo máte vlastní CRM systém, přes API mohu plně automatizovat zasílání dat do systému z leadu na webu.

Co s pokročilou analytikou zjistíte?

Na jaké CTA poptávající kliknul před konverzí
Sledování kliknutí na konkrétní výzvy k akci (CTA) před dokončením konverze.
Z jakého formuláře poptávka přišla
Identifikace formuláře, ze kterého pochází poptávka.
Z jaké kampaně lead přišel
Určení kampaně, která přivedla nového leadu.
Jaké produkty si poptávající prohlížel
Analýza produktů, které si uživatel prohlížel před konverzí.
Akce vedoucí ke konverzi
Sledování a vyhodnocení klíčových akcí, které vedly k dokončení konverze.

Co pro Vás zajistím

Integraci vlastního sledování
Implementace JavaScriptu pro pokročilé sledování událostí.
Sběr dat přes datovou vrstvu
Zajistím sběr všech dat přes datalayer do Google Analytics.
Automatizovaný přenos dat do CRM
Nastavení automatického přenosu dat do Pipedrive nebo jiného CRM sytému.
Optimalizaci UX
Vylepšení UX na základě detailních dat z analytiky.

Máte zájem o mé služby? Pošlete mi nezávaznou poptávku:

3 srpna, 2024